Delicious & Sons s’uneix al compromís d’eliminar les emissions de gasos d’efecte hivernacle per al 2030

En el marc de la Conferència de les Nacions Unides sobre el Canvi Climàtic (COP25) celebrada a Madrid, més de 500 empreses s’han compromès públicament a accelerar la reducció de les seves emissions de gasos d’efecte hivernacle. L’objectiu és assolir un nivell net zero d’emissions per a l’any 2030, 20 anys abans dels objectius fixats en l’Acord de París (2050), i contribuiran d’aquesta manera a la limitació de l’escalfament global a 1,5 ºC.

Delicious & Sons és una d’aquestes marques de la comunitat global “B Corporation”. Es tracta d’un grup d’empreses que compleixen amb els més alts estàndards d’acompliment social i ambiental, de transparència i de responsabilitat legal. Hi ha més de 3.000 B Corps al món, en més de 70 països i 150 indústries, que aprofiten la seva força empresarial per resoldre els principals reptes socials i mediambientals als quals s’enfronta el planeta.

Tenen una àmplia gamma de productes mediterranis amb certificats ecològics, sense transgènics, vegans, vegetarians, sense gluten, sense sucres afegits i per si fos poc, també “Paleo i Keto friendly”. Tal com afirmen Mònica Navarro i Ricky Mandle, els seus fundadors, des dels inicis van tenir clara la idea de fer un projecte compromès amb el medi ambient. La seva producció és 100% ecològica, ja que no utilitzen mai pesticides, hormones ni ingredients genèticament modificats. A més, per envasar fan servir únicament vidre i més del 50% dels productes estan produïts amb energia renovable.

Hi han dos aspectes que defineixen la marca: la inclusivitat (ser aptes per al màxim nombre de dietes o opcions alimentàries) i la normalització del producte de qualitat. Donat que estan presents en en més de 800 punts de venda i en 13 mercats -éssent l’americà el principal-, asseguren que és un honor de formar part de la comunitat de B Corps compromeses amb aconseguir zero emissions netes per a 2030. Estan convençuts de que podran superar tots els reptes que se’ls plantegin en referència a la   innovació i la sostenibilitat perque el que volen és arribar al compromís en la propera dècada.

Deixa un comentari

Required fields are marked *.


  • Catalonia Gourmet © 2020. Tots els drets reservats.
Top