Si La Granja Foods porta dos anys seguits a la Nit del Gourmet Català guanyant el Premi pel Creixement Empresarial mitjançant la innovació per alguna cosa serà .
L’empresa d’Olèrdola va iniciar la seva activitat elaborant magdalenes de manera tradicional amb la recepta de l’à via Amparo, però any rere any han volgut investigar en la creació de nous productes innovadors.
Enguany, coincidint amb el 60è aniversari, La Granja Foods ha llençat al mercat una lÃnia “Vegan”, on a més de varietats de pa de pessic vegans, mini magdalenes veganes i galetes veganes, ha inclòs com a última novetat uns quants snacks vegans fets a partir de la llentia.
Tota aquesta gamma està certificada ecològicament. Conté ingredients naturals procedents de l’agricultura ecològica que resulten una font de proteïnes vegetals i aporten una alta quantitat de fibra.
Els snacks, en particular, són lleugers i cruixents. No estan fregits i no porten conservants ni colorants. Un aperitiu perfecte per picar entre hores sense sentir-nos culpables. L’organisme ho agrairà .
Text i fotografia:Â LAGRANJAFOODS.COM