El packaging també és important pels productes d’alimentació gourmet

Ja que des de Catalonia Gourmet últimament estem centrant l’atenció en el packaging i participant en la organització de jornades dedicades a una acurada inclusió i protecció de productes per a la seva corresponent distribució, aprofitem per posar-vos un exemple d’empresa que pensa en la imatge i que ha ideat un packaging creatiu per als seus productes dins el sector de l’alimentació: L’Oli d’Oliva Verge Premium Dauliba, soci del Clúster Gourmet de Catalunya.

Tot en aquesta vida té un perquè i, des de les terres de Lleida, l’equip de Dauliba té clar que el disseny o la imatge és el que entra pels ulls al consumidor i en facilita la comunicació, però que és millor quan el packaging del producte no només és atractiu a la vista sinó que darrere amaga una història.

Es tracta d’un oli únic sense pinyol, pensat com un maridatge de tradició i innovació, i és per això que han decidit anar més enllà i donar a conèixer els detalls del disseny de l’ampolla amb la que es comercialitza. Segons diuen, representa la reinvenció d’un producte tradicional com és l’oliva amb el toc d’innovació que el procés de producció de Dauliba representa. Una oliva de sempre, però desestructurada. En el dibuix que domina sobre un fons blanc, l’oliva desprèn dues ales. La superior fa referència a l’extracció del pinyol, i la inferior el suc que cau de l’oliva després d’aquesta extracció.

És un disseny que neix de la profunda inspiració, i sobretot, de la passió; les dues claus per assolir l’èxit a l’hora de marcar un envàs que ajudi a establir contacte directe entre el producte i el consumidor.

Text i fotografia: DAULIBA.COM

Deixa un comentari

Required fields are marked *.


  • Catalonia Gourmet © 2019. Tots els drets reservats.
Top