Nens sense escola, pares de vacances… Vols una bona proposta per gaudir aquests dies en famÃlia? Visiteu el Museu del torró i la xocolata de Torrons Vicens.
El Museu, situat al costat de la fà brica i la botiga, és un espai cultural on es pot conèixer la història del Torró i la Xocolata d’Agramunt, aixà com la trajectòria de Torrons Vicens.
Perfecte per entendre i donar a conèixer els orÃgens d’aquesta tradició, l’evolució del treball i la trajectòria de la població agramuntina que de ben segur ha estat marcada per aquest dolç.
La visita és un viatge en el temps, un recorregut ple de sensacions i experiències amb el que a través d’imatges, audiovisuals i infinitat d’utensilis i maquinà ria antiga coneixereu els sectors de l’elaboració artesana del torró tal i com va començar a fabricar-lo la famÃlia Vicens. Allà trobareu una recreació de l’obrador torronaire que la famÃlia utilitzava l’any 1933.
Horaris del Museu
De Dilluns a Divendres: de 10:30h a 17:30h.
Dissabtes: de 10.30h a 18:30h.
Diumenges: de 10h a 13h.
Preu de la Visita: 1€
Adreça i Contacte
Carretera de TÃ rrega, 2 (Agramunt)
Text i fotografia: VICENS.COM